Mörkt och kallt

Kommentera
Mysiga barbacka turen som skulle ha blivit idag blev till mörk å kall eftermiddags tur 🙈 Har haft fullt upp med saker hela dagen så han tyvärr inte med någon ridtur när det va ljust men jag har en suverän pannlampa så de gör mig inget att jag får rida i mörker ☺️ Fick  bli en kort joggingtur för herren, allt va super läskigt som vanligt för Oliver när de e mörkt utemöbeln 😅 Å ännu en gång fick jag backa förbi de berömda slakterier 😂 Om någon skulle se oss så skulle dom nog fundera bra nog vad vi håller på med när vi backar å backar å backar 😛
 
Har en liten fundering på varför han håller på som han gör, vissa dagar går de skapligt å rida utan några hastiga kastningar, stegring lr som en rodeo häst men vissa dagar e som denna... Bockar, å stegrar till utan någon som helst anledning tycker iaf jag men han kanske försöker berätta något för mig som han tycker känns fel lr något annat kanske.... Vad tror ni??
Har haft Oliver i ca 7 månader om jag inte miss minner mig, så de kan väl inte vara att han fortfarande testar mig? 🤔
 
 
 
 
/Anna