Dag 2

Kommentera
Dag 2 med longering för Oliver. Även idag hade han sjukt mycket energi, han lyssna inte alls när jag ville att han skulle skritta lite, han bara trava å galoppera 🙈 så jag e glad över att jag besluta att longera och inte red.
Brodda ur skorna på Oliver idag oxå, är inge snö på vägarna häromkring och de e bara lera i hagen där han är så.... 
 
På fredag kommer hovis hit å kikar på Rimandas hov, se om hon kan göra nå eller om de blir veterinären nästa... 
 
I morgon kommer vi ha sjukt mycket på jobbet så får se om de blir lite tömkörning för grabben efter jobbet. Kommer nog inte orka rida kan jag tänka mig men vi får se i morgon, de e morgondagens bekymmer 😉
Skulle vilja hitta en bra plats här hemma å göra en liten ridvolt så man kan släppa hästarna ibland så dom får springa av sig lite..  Det är en dröm jag har. 
 
 
/Anna