En djungel

Kommentera
Ligger å kikar lite på olika alternativ på barfotaskor åt Rimanda, har fått hem ett par ifrån Hööks men de känns inte rätt så funderar på att skicka tillbaka dom å testa ett par andra istället. Hitta ett par på viahov.se  som jag tror skulle bli perfekt till henne, men ska leta runt lite mer innan jag bestämmer mig hur jag ska göra.
 
I morgon blir de last träning och longering alt tömkörning för grabben,, longera eller tömköra kan jag göra här hemma så de behöver jag inte försöka hitta någon barnvakt åt Devin för att kunna göra 😊 Vill helst försöka undvika att Oliver vilar ända fram tills tisdag, han blir inte nå rolig alls å rida när han får vila för länge har jag fått erfara 🙈 så går de unika på ett eller annat sätt så gör jag gärna de. 
 
Har precis pratat med älsklingen som åkte till Tyskland i natt, så förhoppningsvis kan jag sova gott nu. Har Devin bredvid mig så de inte ska kännas allt för tomt dessa nätter 😊
 
Har gjort en todo lista för denna helg så får se hur mycket som hinns med 😊 bland annat, last träning, aktivera oliver, handla, måla fönster, måla ett skåp, tvätta, städa, städa och tvätta bilen, är nog nå mer oxå men kommer inte på de nu i skrivandes stund. 
 
Nu håller mina ögon på å åka igen så de e nog bäst å avsluta detta inlägg innan jag somnar med telen i handen. 
 
En trött Rimanda i morse när jag kom in i stället 😍
 
/Anna