Longering

Kommentera
Ikväll blev de lite longering för grabben. Vilat sen i onsdags så han hade lite energi ikväll när dom kom in så jag besluta att longera lite. Blir en sväng i morgon oxå innan jag vågar hoppa upp på detta energi knippe 🙈
 
Har vårt helt otroligt väder ute även idag, har varit ute hela dagen sen kl10 i morse, så otroligt skönt. Hade många måsten egentligen inne men de fick vänta, vägrade å vara inne när de va sånt kanon väder ute!
 
Har hunnit med en hel del idag med, tvättat ännu mer kläder, tvättat bilen utvändigt, varit på barngymnastik avslutning med Devin, skottat fram sandlådan, planterat blommor, spelat fotboll med Devin, dammsugit nedervåningen, vattnat alla blommor. 
Skönt när man får sånna här ryck å hinner med mycket på en hel dag. 
 
Har precis slagit mig ner i soffan å tänkte ta de lugnt en stund innan jag går å duschar å sedan lägger mig å sover. I morgon väntar jobb igen.... . 
 
Hoppas även ni haft härligt väder