Tisdag

Kommentera
Tyvärr så blev ingenting av de jag hade tänkt göra efter jobbet gjort..... Svärföräldrarna kom förbi precis efter vi hade kommit hem, så de blev att man satt å prata skit med dom medans dom var här å när dom väl hade åkt så hade jag lovat Devin å spela lite tv spel med honom å testa den nya dosan.. Efter de blev de kvällsfika för honom å sedan lägga honom i säng, när han hade kommit till ro å somnat så begav jag mig ut till stallet å mocka å fixa maten. Tog in hästarna å ändrade om lite med hagtråden så Oliver inte behöver gå direkt ut i sjukt mycket lera direkt på morgonen stackarn :/. Borstade av dom lite, å fixade Rimandas hov, å nu sitter jag här å ska fixa lite blogg inlägg. Har ju lovat två stycken "veckans tips" imorgon eftersom de blev tok förra veckan. ;)
 
Väntar även på att Mattias ska komma hem med lite mat, beställde kebab tallrik så jag hoppas han kommer hem med de snart, börjar bli hungrig :)
På fredag åker min älskling till tyskland med sitt jobb :( Borta över helgen bara men de e tillräckligt länge ändå. Plus att de e   fredag den 13:e då!
 
Nu kom Mattias hem med mat :) Så nu ska jag käka lite mat å sedan fixa dom andra inläggen innan de e dags å sova :)
I morgon väntas de en ridtur se om Oliver e på bättre humör då :)
 
/Anna