Vår väder

Kommentera
Vilket otroligt väder vi haft idag! Man fick sommarkänsla 😂 satt på altan en stund å sola i linne, hur härligt som helst! Men de känns att de e bara solen som e varm, inge värme just i luften ännu.
 
Han inte med någon last träning idag som min tanke va som vanligt 🙈 Ibland e jag en stor tids optimist 😂 Har hunnit tvättat ett antal maskiner, handlat ett antal timmar ( blev betydligt längre än va jag hade tänkt från början), städat bilen invändigt, gjort egen pizza med Devin och Jesper, skjutsat två vänner in till stan på fest, tagit in hästarna å donat med Rimandas envisa hov. Så man har ju hunnit mycket ändå, är en ny dag i morgon så jag borde hinna med last träning någon gång under dagen.
 
Det känns som kopparsulfatet jag köpte till Rimanda har börjat gett resultat 👏 både igår å idag så har hon gått mycket bättre å snabbare så hon verkar inte ha lika ont, så jag hoppas detta är över snart. Vill ju sätta igång hennes träning oxå.
 
Oliver får bara mer å mer vårkänslor,, han är som ett stort föl vissa dagar 😂 han strutsar å grejar på när man ska leda honom in, knasbollen. Så de blir nog till å longera lite innan man hoppar upp på den grabben nästa gång så man slipper äta lera 😛
 
Har ni oxå haft underbart vårväder idag? 😊
 
 
/Anna