Dressyrpass

Kommentera
I morgon har jag planerat dressyrpass med Oliver, träna skänkelvikning och mjuka övergångar bland annat. 
Bara hoppas att vädret e på min sida, så de inte blir skit väder. 
 
E hemma å vabbar just nu, Devin har blivit förkyld 🤧. Men de e väl rätt så väntat oxå när han börjat skolan å nya baciller som cirkulerar... 
Så fort Mattias kommer hem i morgon så tänkte jag ut å rida så man hinner innan de blir mörkt. 
Nackdelen att de börjar bli höst, blir mörkt fortare å fortare för varje dag nu känns det som. 
 
Rimanda vet jag inte vad jag ska göra med längre... Fundera på om hon hade lyckats åkt på fång igen men hon e varken varm lr har ökad puls, men dom kanske kan ha fång ändå fast de symptomen inte syns  🤔
Fundera på om hon kanske har fått belastning fång, men jag vet inte.... Så jag vet inte om jag ska låta henne vandra vidare lr vad jag ska göra, är inget värdigt liv detta heller att åka till veterinären stup i ett.. 
Tycker jag har varit super försiktig men ändå har hon börjat gå jätte sakta igen 😔
 
Vad hade ni gjort i ett sånt här läge?
 
/Anna