Ridtur med klättring

Kommentera
På efter middagen så tog jag en tur med Oliver, båda hundarna, sonen och ena katten (vi har 2 katter) hängde med på ridturen 👍 skritta å trava ca 1,5 km sedan vände vi å på vägen hem testa jag lite galopp fattning. Oliver kändes lite små seg idag, han såg även väldigt trött ut så tänkte låta dom sova inne i boxen i morgon natt så dom kan få slappna av riktigt en natt.
När vi nästan va hemma så gick jag upp för backen som e en väldigt bra klättrings ställe, den ligger precis bortanför vårat hus. Skritta upp en bra bit å sedan ner igen. 
 
Testade även en "ny" sadel oxå. En syntet allround sadel, den låg bra på Oliver å den va riktigt skön å rida i, tänkte testa den i morgon igen innan jag bestämmer om jag ska köpa eller ej.
 
Ligger just nu i sängen på en spikmatta å ska strax sova. Ska upp tidigt i morgon å gräva ner en  Vattenslang in i ligghallen så ska vi sätta upp en vatten kopp där åt hästarna så slipper jag springa å kolla så dom inte får slut på vatten 👍
 
 
 
 
/Anna