Träningsapp

Kommentera
(detta är inget samarbete)
 
Igår ladda jag hem en träningsapp så jag kommer igång med träningen igen, jag älskar å träna men har blivit riktigt lat på sista tiden 😕 Så från å med igår å 30 dagar framåt så hjälper denna app mig varje dag så jag gör 7 stycken övningar  👏
Tog även en promenad när jag kom hem, tog med mig hundarna å sonen å stack iväg. Det e riktigt skönt när man gjort de men det e riktigt trökt å komma igång!
Måste verkligen skärpa mig, har aldrig vägt så mycket som jag gör nu å jag mår inte bra av det så nu ska de bli ändring!
 
Hästarna har fått två vilodagar nu men i morgon ska dom få sig ett pass igen .Vet inte om jag kommer träna dom var för sig ännu eller om Rimanda ska få följa med som hand häst. Det får jag se i morgon eftermiddag vad jag känner för. 
Ska gå å ge hästarna lite kraftfoder nu, sedan en dusch. Efter de blir de en sväng med massagedynan på ryggen å sedan sussa kudde 😴
 
 
/Anna