Bortskämda

Kommentera
Dessa hästar e bara liiiiite bortskämda. Mattias plogar upp hagen åt dom varje gång de har snöat mycket så framförallt lilla Rimanda ska ha någonstans å röra sig, hahaha, vadå bortskämda :P Tror inte de e många hästar som får hagen plogad på vintern :)
 
Tog en skritt tur med Oliver idag, långa tyglar å utan krav. Va lugn å avspänd men de kan vara för att jag tog med Rimanda som hand häst oxå å hon e ju lugnet själv hon :) Får väl se hur han känns i morgon när de väntas tempoväxlingar för grabben så Rimanda får vänta hemma i stallet hon. Henne tänkte jag köra en sväng efter jag ridit Oliver, om jag orkar. Har mycket på jobbet i morgon så får se hur mycket jag orkar när jag kommer hem, om inte så får de bli lite longering för damen, huvudsaken hon får röra på sig lite nu när hon äntligen inte hostar längre :)
 
   världens snällaste sambo <3
 
 
 
/Anna