God morgon

Kommentera
Hästarna har precis kommit ut i hagen å står å äter sitt morgon hö. Jag ska göra ordning Devin sedan bär de av till dagis å jobb. Efter jobbet väntar ett ridpass med Oliver :) Ska träna på galoppfattningar, han e lite dålig på framförallt höger galoppfattning, väljer gärna vänster oavsett vilken galopp jag vill att han tar så idag ska vi träna lite på de så får vi se hur de går, beror nog på om han e överladdad idag igen eller ej :) Ska inte glömma örontussarna denna gång ;)
 
Har börjat tänkt mer å mer på att jag vill starta eget företag så jag kan bestämma mina arbetstider lite själv, känner att jag hinner inte riktigt med allt jag vill som det är i dags läget. Blir lite förhindrad när jag har ett 8-16:30 jobb mån-fre. Jag vet att man kommer få jobba 7 dagar i veckan när man har eget men man kan bestämma tiderna lite bättre när man e egen företagare :P  Jag har ingen aning om vad jag vill starta för något , hahaha , känner bara mer å mer att jag vill ha något eget :):P
Helst av allt skulle jag vilja jobba med något inom hästar, men det är inte bara å komma in genom det heller när man inte har gått någon utbildning inom de, isf får jag plugga lite först isf... Hmmm , mm många funderingar snurrar det just nu, hahahaha.
Den som lever får se sägs de ;)
Kom gärna med tips om ni har de :)
 
 
/Anna