Hur mycket ska de komma!

Kommentera
Ännu mera snö!! Har kommit över 1 dm i natt å de blåser rejält å snöar fortfarande. Är så less på snön nu så jag spyr snart! Brukar tycka de e mysigt med mycket snö men nu har de snöat tillräckligt, vill ha vår nu!! :)
Var ut till hästarna å gav deras frukost inne istället så får dom gå ut lite senare. Tror nog dom oxå tycker de e skönt å slippa detta väder. Är hemma å vabbar idag så då behöver inte hästarna gå ut tidigt om dom inte måste :)
 
Får se vad de e för väder på eftermiddagen när Mattias har kommit hem om jag kan rida eller ej. Är inte mysigt med dessa isvindar å snö virvlar :P Om de inte blir någon ridning idag så tänkte jag last träna Oliver lite, har blivit lite dåligt med de på sistone tyvärr, har haft fullt upp med annat så de har inte hunnits med.
 
Ska ta å planera hästarnas tränings schema för mars idag eller Olivers schema rättare sagt, Rimanda tänkte jag tömköra onsdagar, fredagar och söndagar. Medans det är så här mycket snö ute iaf, kommer bli så tungt för henne å dra vagnen, så då får de bli tömkörning och longering för hennes del och ibland får hon hänga med som hand häst när jag rider Oliver. Oliver har ju mer variation i sin träning så hans schema ska jag ta å planera idag eller i morgon tänkte jag.
 
 
 
/Anna