Små fix

Kommentera
Det blev ingen ridning idag, de blir i morgon istället tänkte jag. Kom hem sent ifrån Bollnäs efter jag å Devin hade varit dit å handlat åsså skulle de lagas middag å äta å dona så jag kände att ridningen får vänta tills i morgon istället så man slipper stressa. Mattias hämta hem traktorn ifrån jobbet å ploga rent på gården så jag passa på å små fixa i stallet, satte upp en till tränshängare, en hylla som jag kan ha bla. mobilladdare, bluetooth högtalare på och så tog jag å myste med hästarna extra mycket idag :)
 
Runt kl 13 idag kom dom å ploga vägen så de va rätt kört för mig att åka å jobba idag :/  Har aldrig varit så less på snö som jag är just nu, jag spyr på all snö!! Den förstör mina planer för hästarnas träning så jag måste göra en ny planering, suck.....
 
Tänkte ta å rida med gopro kameran i morgon så de kommer upp en film på de i helgen. Ni ska få se hur sjukt mycket snö de e här nu!
 
Nä nu e jag så trött efter all snö skottning idag så nu blir de en skön dusch å sedan blir de lägga sig i sängen å sooova!! :)
 
I morgon blir de rida Oliver, tömköra eller köra Rimanda (beror på hur halt det är åt henne), skotta av transport taket, städa huset, fortsätta tvätta som jag på börja idag.... Så ja, ännu en fullspäckad dag :P
Vila upp sig på helgen vad är det för nå :P :)
 
God natt mina vänner å läsare
 
 
/Anna