Tömkörning med Oliver

Kommentera
Mattias tog med sig ungarna å åkte in till stan för att bowla en sväng så då passa jag på att tömköra Oliver.
 
Oliver var super duktig ikväll! Sist när jag tömkörde så höll han på å backa, sparka, små stegra, snurra runt runt å vette sjutton allt men idag lyssna han super bra! Körde mest skritt, lite trav bara för å se hur han såg ut om han halta något eller ej men de va tipp topp! Han lyssna bra när jag testa halt-skritt, skritt-halt i båda varven, han blev lite sur precis när jag ville att han skulle trava men annars lyssna han bra :) 
Han gick jättefint i form, trampa på bra med bakbenen å aktiverade ryggmusklerna fint när jag  ökade skritten.
Är super duper nöjd med Oliver bus idag helt enkelt :D
I morgon väntas de lite galopp arbete efter jobbet.
 
Känner mig som en zombie som sitter vid datorn just nu, är så sjukt trött efter denna arbetsdag. Sovit dåligt, va på jobbet 05:45 å började steka pannkaka, full fart på jobbet med mycket gäster. Sedan iväg å handla efter jag sluta 14:30, hem å äta lite snabbt, ut i stallet å börja dona så nu känner jag mig mer död än levande, hahaha :)
 
Mattias å ungarna e hemma nu så nu blir de borsta tänder på sonen å gå upp å lägga honom innan de blir en skön dusch å även sängen för mig så jag orkar med ännu en arbetsdag innan de e helg :)
 
 
 
/Anna