Video

Kommentera
Självklart så tog batteriet slut i kameran när jag skulle spara videon efter jag redigerat den , så nu ligger den på laddning ( detta batteri måste ligga i en grej för att laddas så den kan inte sitta i datorn så man kan greja samtidigt). Jag hoppas att den hinner laddas klart innan jag går å sover så jag kan ladda upp videon till er redan idag men om inte så kommer den i morgon eftermiddag när jag har kommit hem ifrån jobbet isf.
 
Idag blev de en lång å mysig skritt tur på Oliver , såret han fick igår när vi gick ner i diket var inte så farligt så de e snart läkt å han e inge svullen eller halt så då tog vi en tur :) E glad att jag red på förmiddagen för nu vräker snön ner ännu en gång! SUCK!! Är så less på denna snö så de finns inte! Nu vill jag ha våååååår!
 
Har varit på knatteskutt med Devin på eftermiddagen, anmälde han till de för några veckor sedan eftersom jag vet att han gillar gympa så sjukt mycket å idag va första gången. Han va lite blyg i början så han ville bara sitta på sidan å kika när de andra skutta runt där, men efter typ halva tiden så våga han sig ut på golvet å greja med en boll han med, mammas lilla go troll <3
Blir nog bättre nästa gång, va ju bara nytt folk där så jag förstår om man blir blyg då, har oxå varit blyg i hela mitt liv så jag vet hur de e.
 
Sitter i soffan just nu å myser med älsklingen å kikar på farmen. Snart en dusch å sedan sängen för att orka upp i morgon å jobba. Även hänga lite tvätt innan de e dags å lägga sig.
 
 
/Anna