Andra gången

Kommentera
Idag när jag last träna Oliver så fick jag hjälp av Mattias. Oliver var lite mer skeptisk denna gång eftersom de brukar bara vara han och jag när vi tränar. Efter mycket fram å tillbaka så lyckades vi stänga bakbommen, andra gången nu! Yeey! ☺️ 👏 Duktiga Oliver! Lät han stå kvar en stund innan jag tog bort bommen, han försökte trycka sig ut några gånger men lugna sig sedan.
 
Har varit fullt upp hela denna dag oxå ,han tyvärr inte med något ridpass. 😔
Har hämtat ca 30 st småbalar med hö, städat huset, last träna Oliver, lagat mat, tvättat, betalat räkningar. Så tiden rann iväg. Får bli en tur direkt efter jobbet i morgon istället. Jag hoppas att jag även kan köra Rimanda en sväng imorgon oxå, idag var de super halt åt henne när vi skulle in ifrån hagen så jag hoppas det är bättre i morgon. 
 
 
/Anna