Lördag

Kommentera
Idag har de varit full rulle hela dagen. De börja med att jag fick sovmorgon till 8:30,  väl behövligt. Hästarna var mindre glad över att komma ut sent 😛 men mutade med lite godis innan vi gick ut till hagen, hihi.
Efter frukost å en dusch drog vi iväg å handlade, tog några tim.... När vi väl var hemma igen så var kl efter 14! Hästarna fick lite mellis å jag å Devin åt lite oxå innan vi gick ut å lekte lite i snön 😊
Runt kl 16 tog jag in Oliver å gjorde ordning honom för ett ridpass, back träning stod på schemat 😊 Oliver skötte sig jättefint idag, lite spänd men inte så farligt. Blev inga bocksprång lr stegring å de e jag väldigt glad över, har ingen lust å ramla av på stenhårda vägar. Värmde upp med mycket trav, galopp å lösgörande arbete innan de blev backträning.
I morgon väntas en lång skritt tur 😊
 
Rimanda fick även vila idag tyvärr, fortfarande för isigt ute så hon bara halkar 😔 Jag hoppas de blir bättre snart!
 
 
/Anna