Söndag och de snöar

2 kommentarer
På sätt och vis så är jag glad över att de snöar idag, bättre väglag så jag kan ut å träna Rimanda som inte har några skor men samtidigt blir man lite irriterad över att de snöar för nu snöar isen över så man ser inte vart det är halt!! Höll på å sätta mig på ändan flera gånger när jag skulle ut med hästarna, hahaha.
 
Idag ska de hämtas hö, åsså ska Oliver ridas, får se om de går å köra Rimanda en sväng oxå.
Oliver ska få en skritt tur idag å bara ta de lugn men jag är sugen på att ta en jogging/galopp tur på honom istället. Han var så himla fin å lugn igår så jag är inte sugen på en lugn skritt tur idag :P Men får se vad de blir senare när de e dags för en ridtur, kanske är så trött i kroppen efter ha burit hö balar så jag inte orkar med någon aktiv ridtur :)
 
Vad ska ni göra idag??
 
(sötis)
 
/Anna
 
1 Ebba Carlström:

skriven

Käresta hästen min och jag skulle hoppas pay and jump idag men det vart oren på 3 ben så vi fick snällt gå hem igen. Lite tråkigt såklart min hästen bästa går före allt :)

Svar: Nej va tråkigt 😔 hoppas hon lr han är bra snart. Vad har du för häst? ☺️
Anna

2 Ebba Carlström:

skriven

En fjording på 12 år, hennes andra skada på 1,5 år så man blir lite nervös när det väl händer. :7

Svar: Ja de förstår jag 😕 ååh dom e ju sååå fina 😍 har alltid drömt om å äga en fjording 😛håller tummarna att hon snabbt blir bra igen 👍
Anna