30 graders värme

Kommentera
Denna vecka visar vädret runt 30 grader varje dag så hästarna får semester denna vecka. Kanske blir promenad sent på kvällen men kommer inte få anstränga sig nånting i denna värme... 
 
Har fått tag på 3 ton lös hö oxå idag så i slutet av veckan blir de frakta hö i värmen oxå 😛 
Ta de lugnt när man har semester, vad e de 😉
 
Idag har vi varit på stranden i stort sett hela dagen,, såå skönt. Har varit så sjukt varmt så jag bada var å varannan min. Vet inte hur många år sen de hände sist. 
Sedan blev de in till stan å köpa presenning till taket på ligghallen, så sakta men säkert så händer de saker på den oxå. 
Mattias fick tag på plåt tak till den oxå så först lägger vi presenning sedan reglar över de å sen plåt 👍
 
Nu ligger jag i sängen å ska sova strax, men kom på precis när jag lagt mig att jag inte hade hunnit skriva ett inlägg idag 🙈 men nu e de klart så nu blir de lägga ifrån sig telen å sova. 
 
/Anna