Första doppet

Kommentera
Ikväll blev de första doppet ute i sjön för mig. 
Vi har hållt på å lagt stockar för att kunna göra taket PS hästarnas ligghall hela dagen så de va riktigt skönt å åka å bada efter de. 
 
Glömde ju naturligtvis å ta solskyddsfaktor så de svider skönt på axlarna 🙈 E huvudet dumt får kroppen lida 😉
 
Ska försöka komma upp i bra tid i morgon å gå bort å ta bort grenar så Mattias kan börjar gräva för ridbanan 😃👏 Mattias gick upp tidigt i morse å fällde de sista träden åsså va de meningen att jag skulle ta bott de på kvällsidan när inte bromsen e i farten en då blev de ju bad istället med vänner 🙈
 
Ska även ta en tur till biltema å köpa låånga skruvar så vidare kan skruva fast stockarna på ligghallen, så i morgon väntar en ny fullspäckad dag. Semester, vad e de för nå 😉
 
Ligger i sängen i skrivande stund,, helt slut så förhoppningsvis så somnar jag snabbare ikväll än igår. Tog sjukt lång tiden å somna, låg å fundera på hur jag ska få tag på hö, allt vi behöver göra i helgen, plus lite annat när man får ångest attacker som jag får var å varannan dag sen jag blev utbränd för några år sedan...
 
Nu sova. Tack för mig. God natt 😊
 
/Anna