Äntligen regn

Kommentera
Igår fick vi ett åskoväder som heter duga! ÄNTLIGEN REGN ☔ säger jag. Vi bor med berg runt om oss så de smäller rejält när de åskar men de kom så pass mycket regn igår så de fortfarande va blött i morse 👍
Chansen finns att de även blir regn idag, e väldigt kvaft å mörkt på himlen runt om oss. Men faktiskt så får de gärna komma lite regn idag oxå, de behövs verkligen!
 
Han inte med någon aktivering på hästarna igår, höll på å gräva å sätta upp stolpen för ligghallen hela dagen å sedan kom ju åskan så de fanns ingen tid. 
 
Håller på å göra ordning mat nu å sedan tänkte jag gå ut å tömköra Rimanda å rida Oliver så jag hoppas åskan å regnet håller sig borta tills dess 🙈
 
Tyvärr så blir det de vabb för mig till veckan, Devin har fått ögoninflammation på bägge ögonen å sambon har ryggskott så han kan inte vara hemma med Devin själv ifall han behöver ha hjälp. 
Men förhoppningsvis så kanske jag får saker gjorda då så man kan slappna av på helgen istället 😛
 
 
/Anna