Det blååååser!

Kommentera
Fy vad de blåser idag. Snacka om kontrast på väder mot för vad de har varit dom senaste veckorna. Visst de e finväder men de blåser nå fruktansvärt så de e inge skönt ute.
 
Idag får Oliver vila. Har lovat Devin att mysa med honom innan han ska sova, å sedan lägga honom så hästarna får sin extra tid i morgon istället. Kommer såklart å borsta dom sedan när jag tar in dom men ingen motion idag för deras del.
 
När jag kom hem gick jag å tog av bägge hästarna gräsreducerarna. Hagen dom går i nu är rätt så ner betad så en liten stund utan munkorgen gör inget, håller full koll på bägge hästarnas hovar och puls.
 
Någon av er som har erfarenhet av fång häst?
 
Klickade hem en ny flughuva åt Rimanda igår som jag hoppas kommer passa bättre än den hon har just nu. Den hon har idag är tydligen för tät för hennes ögon så ögonen börjar rinna på henne :/ 
Denna jag har köpt är väldigt tunn i nätet runt ögonen så jag hoppas att den kommer passa. 
Har även köpt nytt flugtäcke åt Oliver oxå, ett zebra täcke som alla säger är så bra. Oliver blir väldigt irriterad av alla insekter så jag hoppas detta kommer funka bra. Det han har idag har han haft sönder så mycket på halsen så snart funkar nog inte de....
 
Ska ta å gå ut å cykla lite med Devin nu. Ha de så bra så länge.
 
 
/Anna