Du å jag traktorn

Kommentera
 Sitter å väntar på att Devin ska äta upp sin fil så vi kan borsta tänderna, gå upp å läsa bok å sedan e de dags för honom å sova å för mig e de bara å gå ut å ha date med vår traktor.
Mattias håller på å gräver för att lägga ner drenerings slang på framsidan åsså ska vi gräva bort gräs i gångarna för att lägga dit grus så de blir snyggare så då fick min uppgift bli att forsla bort jord som blir överflödig. 
Första gången jag kör traktor så e väldigt ovan men de går hyfsat ändå tycker jag 😊 Tycker de e lite svårt med skopan å tippa å allt sånt men med mer övning så 🙈
 
Efter jag e klar med traktorn så tänkte jag ta en mys stund med hästarna innan jag ska sova så får de bli ridning i morgon istället efter jobbet. 
 
Detta e viktigare å gör klart för på måndag så kommer de en kille å installerar våran robot gräsklippare 👏 å då master vi ha hunnit grävt ner drenerings slangen så vi inte riskerar å gräva av tråden till gräsklipparen 🙈
 
Nu upp å borsta devins tänder å läsa bok. 
 
Tjingeling 
 
 
 
/Anna