Longering och mys stund

Kommentera
Idag blev de longering för grabben. Kände mig så sjukt trött när jag kom hem från jobbet så kände inte för å rida. Även Oliver kändes inte så jätte taggad, tog tid innan jag fick han ur stallet,. Trodde ett tag att han var fast juten i golvet, vägrade gå nånstans 🙈
Han såg lite stel ut i bak kärran men blev lite bättre innan vi avsluta. Använde pessoa selen så han fick jobba med ryggen 👍 
Blev mest trav idag, tog lite galopp men vänster galopp e sjukt jobbigt för honom, tar bara några språng innan han bryter av så de måste bättras, höger galopp orkar han hålla mycket bättre. 
Tänkte köra markarbete i morgon se om jag får han ännu mjukare i bak kärran än va de blev idag. 
 
Rimanda fick sig en mys stund bara hon idag. Vela länge hur jag skulle göra men sen fick hon lång borstning å mycket mys istället. 
Hon rymde ifrån hagen hon efter jag tog in Oliver 🙈
Hörde att hon gnägga mycket i hagen men tänkte att hon stannar nog men ICKE! 
Helt plötsligt så kommer hon gåendes på vägen den lille busen så de va bara å släppa in henne i boxen de 😛
 
Nu ska jag ta å äta sen middag å sedan blir de träna lite innan duschen, å sedan sova. Va sjukt trött i morse så måste försöka somna tidigare ikväll 
 
 
 
 
/Anna