Regnar å regnar

Kommentera
Nu e jag less på regn 😂🙈 Har regnat hela dagen här så nu får de vara bra, nu kan de bli fin väder igen 😊
Hade ju planerat att rida Oliver idag men den lusten försvann när regnet bara öste ner! Men ibland har man tur så han motionera själv i hagen istället såg jag när jag kikade ut men de kändes riskabelt nu när de e blött ute å lerigt där han sprang så de va bara å skynda sig ut å ta in vildingen i stallet de. Enligt SMHI ska vädret vara bra idag morgon så jag hoppas de så jag kan motionera vilden lite.
Plus tömköra Rimanda igen tänkte jag. 
 
Ska strax gå å sova tänkte jag, ska upp tidig i morgon å skjutsa in Mattias till en kiropraktorer så får vi se om de går å fixa hans rygg eller om de e bara å vänta ut detta. 
 
Morgon dagens todo
 
  1. Skjutsa Mattias 
  2. Handla
  3. Putsa fönster (om vädret tillåter) 
  4. Tvätta 
  5. Bära ut alla saker uppe i hallen ut till ekonomi byggnaden 
  6. Rida Oliver och tömköra Rimanda 
  7. Mocka hage
 
 
/Anna