Semester i 6 veckor

Kommentera
Nu har jag jobbat sista dagen, välförtjänt semester i 6 veckor väntar nu 😊
 
Efter jobbet så drog jag å hämtade hem Devin ifrån mormor. Denna vecka har gått sjukt sakta, har längtat ihjäl mig efter min son. Men nu e allt som vanligt igen, äntligen.
 
Vi har fått 2 nya familje medlemmar å fler e på g 😍
 
Såå himla söta 😍 bara hålla tummarna att de e hönor så inte alla blir tuppar 🙈
 
I morgon tänkte jag försöka å motionera bägge hästarna, ska även cykla lite med Devin. Sen får jag se vad vi mer hittar på, beror på väder å sånt oxå. 
 
Har ni semester lr sommarlov ?
 
Såå himla skönt å inte behöva ställa någon klocka på ett tag nu. 
 
Beställde beckolja som jag ska testa å spraya hästarna med, hört att de hjälper väldigt bra mot insekter så tänkte ge de en chans. Fick hem de idag så tänkte testa första gången i morgon. Återkommer om en utvärdering om någon dag.
 
/Anna