Skritt tur i värmen

Kommentera
Ikväll blev de en skritt tur för Oliver, men han lyssna inte för fem öre. Hade tänkt mig en joggingtur för honom men lessna innan jag äns hade börjat trava 😂 så de fick skritt bara istället.. Blev less när han vägra lyssna, va väldigt spänd från att jag hoppa upp hemma på gården så trodde han skulle ha mycket energi ja men han va super seg å stel som en pinne. 
När jag skulle försöka göra volter å skänkelvikning så gick han bara rakt fram, lyssna på mig vad e de för nå 😛
Så de blev en skritt tur på ca 50 min...
Nya tag en annan dag 😉 å hoppas han känns bättre då.
 
Har gått med röjsåg runt alla hagar idag så nu e man helt slut i kroppen, tagit en härligt kall dusch så nu e man redo för sängen. 
 
Har fått hem en ny familje medlem idag 😉
Berättar mer en annan dag🙈
 
 
/Anna