Tömkörning å åska

En kommentar
Ja jag han med att tömköra Rimanda innan de börja åska å regna idag igen så Oliver får jag ta i morgon istället , vågar mig inte ut ifall de bara smäller till igen som igår. Igår gick de väldigt fort innan åskan va rakt ovanför här så Oliver får sin träning i morgon istället 😊
Rimanda kändes väldigt pigg å fin när jag tömkörde, tömkörde borta i grushagen deras så passa på å tog henne över lite cavaletti. 
Längtar tills jag kan sätta igång henne riktigt så man får upp konditionen på henne, just nu orkar hon inte mycket tyvärr. 
 
Idag har jag hunnit putsat fönstren i köket å bytt till sommar gardiner där inne, så nu kan man bocka av den grejen ifrån todo listan 👍
Vi har så sjukt mycket fönster i vårat hus så tänkte försöka ta ett rum varje dag så de blir klart någon gång, e ju så fruktansvärt tråkigt å putsa fönster. Men förhoppningsvis så kanske jag hinner putsa lite fönster i veckan här nu när de blir vabb för mig 😔
 
Sitter just nu å kika när Devin spelar cross spel på Ps3, väntar på att klockan ska bli ca 20.00 så jag kan gå ut å ge hästarna kvälls mat. Sedan blir de en skön dusch. 
 
Har ni fått nå regn där ni bor? 
 
 
 
/Anna 
 
 
1 Leo:

skriven

Fint

Svar: 👍
Anna