Vart tog sommaren vägen

Kommentera
Det blåser rejält här idag! De blåser inte kallt som tur e men vart tog sommaren vägen?!
Va de sommaren som var i maj redan så nu e de över??
Vill ha tillbaka värmen så man kan ligga ute å sola å ungarna kan bada.
 
Har haft funderingar på att låta hästarna få sommarlov i någon vecka men får se hur jag gör. E mycket just nu så skulle behöva komma ikapp här hemma med saker å ting så jag slipper känna mig stressad varje dag. Tanken e isf att dom får vila fram tills början av juli när jag får semester men än så länge e de bara en fundering jag har. 
 
Just ja, jag skrev i ett tidigare inlägg att de skulle komma en ny familjemedlem men tyvärr så blev de inte så. Vi tog hem en väns bagge för dem hade förväntat lite gräs hemma å vi har så de räcker å blir över till våra så vi tänkte att han kunde ju vara här då under sommaren men Rocky som han heter tyckte nå helt annat. 
Första natten han var här så smet han å de tog 3 dygn innan de va en som hitta honom på ett berg här i närheten 😂 Som tur var välbehållen.
Men vi försökte med alla konstens regler för att få honom å stanna i hagen men de gick inte, han vägra vara utan sin husse så Rocky fick bo i stallet en natten så fick husse komma å hämta honom sedan å ta hem honom istället tyvärr. Därför har jag glömt bort å berättat detta eftersom de inte blev att han stanna kvar här. 
 
 
Här e den lilla rymmaren Rocky, sån otrolig stark personlighet. Han är som en liten hund 🙈
Så söt 😍