Fler än jag som är less på snö

Kommentera
Detta oändliga snöande e jag så otroligt less på nu! Det räcker gott å väl, snö vallarna e ca 2 meter hög å nu har de snöat i nästan två dagar!
Blir så avis på de människor som skriver att de galopperar på åkrar. Det vill jag oxå kunna göra, men det e omöjligt med all denna snö som vi fått denna vinter. Jag hoppas verkligen att de blir varmare ute snart så all detta vita puder försvinner fort. Längtar efter våren.
 
Blev lite longering med hästarna på stall plan istället för en promenad. Var lite halt åt Rimanda som e barfota men annars skötte sig bägge hästarna väldigt bra..
 
Hur mycket päls kan en ponny ha egentligen?! Rimanda har fällt hår väldigt länge nu, tappar sjukt mycket varje dag. Det ligger som ett tjockt täcke över hela hennes kropp, det e fan sjukt. Tycker de borde ta slut snart eller så blir de väl kala fläckar på henne 🙈 sår å borstar ca 30 min varje dag å ändå så lossar hon lika mycket varje dag😂 man kanske skulle klippa henne så hon slapp hall päls,, hmm de tåls å tänka på.
 
 
 
/Anna