Medryttare

Kommentera
Hur skulle ni tänka angående medryttare? Har funderat ett tag nu på att hitta en medryttare som kan hjälpa mig ibland, vill hitta någon som kan aktivera bägge hästarna så jag slipper ha flera stycken. Hur vet man om man kan lita på den personen som hjälper mig med hästarna? Är personen seriös så inte hästarna far illa ? Ska man fråga någon man känner om den vill bli medryttare eller ska man leta någon helt främmande person? Många funderingar finns det :) Jag vill inte ha någon för ung tjej/kille för de känns inte som att man kan lita på att dom kan ta hand om hästarna på rätt sätt, eller tänker jag fel där?
 
Vissa veckor skulle de vara skönt å ha någon som kan avlasta en när man går in i en deprission (som jag fortfarande gör emellanåt sedan jag gick in i den berömda väggen för snart 3 år sen) så man kan slippa alla måsten för några dagar tills man har kommit på gladar fötter igen, men samtidigt så får hästarna en att känna glädje oxå när man är ute hos dom i stallet. Svårt å förklara hur detta känns för dem som inte har eller är inne i den berömda väggen. Men jag hoppas ni förstår mig rätt på detta :)
 
Ni får jätte gärna kommentera eller maila mig på [email protected] och berätta hur ni skulle tänka angående medryttare :)
 
 
 
 
/Anna