Men dra mig baklänges

Kommentera
Vad är detta?!?! Kliver upp å ser att de e -20 ute! Det ska vara varmt ute nu inte så här kallt. Häromdagen va jag ute å skotta utan jacka å nu skulle jag inte äns vilja gå utanför dörren. Vill ha vår nu, nu , nu , nu. 
Jag hoppas verkligen att de blir varmare senare idag, har ju planerat att köra Rimanda och ta en lång tur med Oliver när Mattias kommer hem från jobbet.
 
Ska ta å äta lite frukost nu sedan släppa ut hästarna å sen blir de till å börja städa så de blir gjort. Hitta på andra saker igår så de blev ingen städning då, ooops :P 
Ska även fortsätta tvätta tänkte jag, har en överfull ikeakasse med hästtäcken blandannat som behöver sig en tvätt :)
Behöver även leta fodralet till min gopro kamera, har tydligen lagt de på ett väldigt bra ställe för nu hittar jag de inte, å jag behöver den för att kunna sätta fast kameran på hjälmen... Suck...... Känns som jag har letat ÖVERALLT i detta hus......
 
Nästa vecka kommer jag lämna in min mobil på lagning så då kommer de nog inte bli så mycket nya foton här, så ni får ha överseende med de. Kommer nog bara å glömma att ta med digitalkameran ut till stallet :P
Tänkte tala om de iaf så ni vet varför de inte kommer bli så mycket nya foton .
 
 
/Anna