Närkontakt med snön

Kommentera
Efter ca 2 veckors vila så tog jag en joggingtur med Oliver ikväll. Han kändes mjuk, avslappnad å fin , bara travade lugnt å fint en runda men helt plötsligt från ingenstans så flyger jag av, han inte äns reagera på vad som hände, haha. Har ingen aning om vad Oliver blev rädd för, han va inge spänd eller nånting efter jag hade ramlat av heller å han va lugnt efter jag hoppat upp igen, så vette sjutton vad han fick för sig, han bara kasta sig helt plötsligt åt sidan! När jag for i backen så va min första tanke att nu kommer Oliver å springa iväg från mig men han gick några meter ifrån mig bara sedan kom han lunkandes fram till mig igen så jag kunde hoppa upp :) Kan hända att han kanske bara ville testa mig lite :) Nya tag i morgon igen, om jag inte får allt för ont i min högra vad, de benet fick ta den värsta smällen när jag for i backen.
 
Rimanda borsta jag extra länge idag, fick en kort promenad. Tänkte försöka hinna med en kör sväng på henne i morgon eftermiddag så hon får röra sig riktigt :)
 
 
 
 
/Anna