Söndag och last träning

Kommentera
Vilket underbart väder vi har haft denna helg, speciellt idag. +10 i skuggan, super skönt ute. Mockade hagen utan jacka å de va ju inte igår precis man kunde vara ute utan jacka utan och frysa.
Efter två timmars mockning i hagen så tog jag en paus å last träna Oliver. Så otroligt duktig, lyckades stänga bakbommen bakom han idag men de va han inte så nöjd över, haha. Han får lite små panik när han blir instängd har jag märkt. Lät han stå kvar en stund tills han var lugn innan han fick backa ut, sen va han lite skeptisk med att gå in igen. Fick inte stänga fler gånger men innan jag gav mig så gick han in hela vägen iaf 👏
 
Rimanda fick även vila idag, ville se att hon inte blivit öm efter verkningen men de va ingen fara 😊 så är de inte halt i morgon så tänkte jag att hon skulle få springa av sig lite. 
Har troligen fått tag på en liten tjej som ska förhoppningsvis börja rida Rimanda ca en gång i veckan oxå, hon å hennes mamma ska komma hit påsk helgen å prova Rimanda så jag hoppas dom klickar så jag får lite hjälp å motionera henne 😊
 
 
/Anna