Telefonen är tillbaka

Kommentera
Tjoho, har fått tillbaka min telefon idag! Gissa om jag e lycklig nu 😊 Nu ska jag bara försöka lära mig de nya tangentbordet, dom har gjort nå uppdatering eller nå skit så jag fattar inte mycket av detta tangentbord 😂 men det tar nog inte lång tid innan man har lärt sig detta. 
 
Idag fick hästarna vila, helt slut efter denna arbetsdag. I morgon blir de ta å tömköra oliver å även last träna, rimanda tänkte jag oxå tömköra om de inte är för isigt ute. 
 
Synd att jag inte hade telen igår när jag red. Dessa hästar e ju bara för roliga. Rimanda fick ju följa med som handhäst igår å oliver ville tydligen leda henne så han tog grimskaftet i munnen å gick, rimanda bara hängde med hon 😂 testade även å släppa rimanda när vi var på väg hem å hon e ju som en hund hon, gick bakom oliver helt lös 😂 gofisarna ❤️
 
/Anna