Cavaletti och något enstaka språng

Kommentera
Hej på er hoppas ni har en härlig lördag.
 
Precis kommit in ifrån stallet, blev en sen ridtur. Svärföräldrarna kom förbi å fika så de blev middag vid 18:30 för oss. Som tur va Hade jag gjort sysslorna i morse så behövde bara ta in dom å göra ordning för ridning på en gång, så skönt!
Körde lite cavaletti med Oliver, gick mycket bättre idag än va de gjorde häromdagen, lyfte mycket bättre på benen å kändes mjuk å fin. Tog något språng på de lilla krysset oxå som jag ställde upp sist. Var även bättre PS de idag, mycket mer lugn å sansad. Inte lika taggad som sist 🙈
 
Längtar tills vi kan göra ridbana så jag slipper rida i så djup sand som nu. Blir väldigt jobbigt för han så de blir korta ridpass när jag rider på "ridbanan".
 
Devin skritta Rimanda oxå lite där inne där de e mjukt men hon tyckte de va godare å äta så han flög av tre gånger stackarn 🙈 Men han e tuff å hoppa upp varje gång iaf go grabben. 
 
Nu ska jag gå ut å ge Oliver hans kraft foder sedan blir de en dusch å efter de lite lördags mys med familjen. 
 
 
/Anna