Dålig

Kommentera
Idag får Oliver vila. Har haft spräng huvudvärk å illamående hela dagen åsså kommer jag hem till en sjuk son efter jobbet, så jag känner att ridningen. Får vänta troligen tills i morgon om jag mår bättre då.
 
Har tagit fram flugtäcke å flugluvorna till hästarna i helgen, Oliver drar åt sig så sjukt mycket flugor å mygg så han blir bara irriterad å har inte ro å äta. Idag slängde jag på honom flugtäcke å då kan han äta i lugn å ro ❤️
 
Var till granngården efter jobbet å köpte flug fälla oxå så jag hoppas den kommer hjälp så de blir mindre flygfän i hagen. Tänkte ska hänga upp den när jag har tagit in hästarna. 
 
Tänkte köra lite bommar i morgon om jag kan er mig bättre, vill så gärna ut å rida nu när de e så varmt å skönt ute men jag har ingen ork när jag mår så här. Har inte äns någon matlust 😕
 
 
/Anna