Helt crazy!

Kommentera
Skrattar åt Oliver varje gång dom ska gå in på kvällen nu. Har öppnat upp så dom har två hagar å gå i nu när all snö e borta å då har jag fortfarande tråden å stålpen kvar som delar av dessa två hagar å varje kväll så tror Oliver att jag ska vara snäll å gå i värsta leran å öppna mellan dessa två så han kan ta den korta vägen men jag står kvar i öppningen å ropar på bägge två. 
Rimanda fatta direkt idag så hon gick längst ner där de e öppet mellan dessa hagar å sprang upp till mig men Oliver fattar fortfarande inte detta så han fick panik å börja bocka, stegra, skena fram å tillbaka innan han kom på att "just ja, jag måste ju springa längst ner för att kunna gå till nästa hagen". Så sedan blev de full sken upp till mig så leran bara spruta! Han var på tå hela vägen in till stallet sen, så i morgon blir de longering och torsdag blir de tömkörning innan jag vågar mig upp på denna galning :P Det är roligt när han är pigg men inte såååå här pigg, då blir han mer som en rodeo häst :)
 
Har letat som en galning efter ett fleecetäcke åt Rimanda men hittar inget som passar perfekt, strl 95 är på snudden för liten å strl 105 badar hon i. Så på eftermiddagen så tog jag fram en fleecefilt som vi inte använder å klippte till å sydde kantband på, så nu har hon ett som passar henne :) Såg så gullig ut så när hon stod där å smaska på hö med täcket på när de dränkta uttrarna fick komma in :)
 
Ska äta lite kvarg med banan i nu sedan en skön dusch å sen blir de gå å sova så man orkar upp å jobba. Men snart är de helg igen ;)
 
/Anna