Känns bra

Kommentera
Idag fick hästarna vara inne hela dagen å vila, de känns som de har gjort susen. Tyckte Oliver var mer sig själv när jag kom hem efter jobbet. 
Han har känts lite loj eller vad man ska säga, han brukar vara nyfiken å reta gallfeber på en emellanåt men några dagar nu så har han inte brytt sig om något typ. 
Men ikväll när jag hade mys stund efter mockning så va han som vanligt, skulle undersöka allt å riva ner allt han såg 😂
Så i morgon ska dom få gå ut i "vinter hagen" å sova inne på nätterna ett tag till så kanske jag slipper denna "knepiga" Oliver igen.
 
Har gått mycket tankar i mitt huvud dessa dagar, varför han e så här å vad de kan vara. Ska man avvakta eller ringa veterinären men jag tog rätt beslut iaf å avvakta å nu känns han som sitt gamla jag igen efter en hel dag i boxen 😊 Så håll tummarna nu!
 
Fy satan va varm de har varit idag!
Man kan ju inte göra ett skit utan att svetten bara rinner!
Det är inte kul att jobba igen restaurang kök sånna här dagar kan jag lova, har ca 40-45 grader inne i köket. ..
 
Har in oxå varmt idag? 
 
Ska gå å ta en kall dusch nu å sen blir de krypa ner i sängen å kika lite på Youtube innan man ska sova. 
 
(är nå knas så kan ej ladda upp bilder frän mobilen)
 
/Anna