Lite halvdant

Kommentera
Blev en sen ridtur ikväll,, men de har ju varit så otroligt varmt idag så hade inte pallat å rida tidigare. Märktes till och med nu ikväll på Oliver att dom inte e van värmen, han e väldigt trött å slö när man rider. 
Tog bara en kort joggingtur, trava lite och tog galopp uppför en backen men annars skritta jag bara. Ville inte pressa han när jag märkte att han va så trött. 
Skulle inte heller vilja att någon pressa mig å springa om jag va trött 😉 De vänder nog snart så e han gamla tokiga Oliver igen 😛
 
Idag har man hunnit med en hel del, andra dagen jag e hemma å vabbar med Devin. Så medans han sov i morse så han jag ta ut hästarna, fixa stallet, äta frukost och städa halva huset innan Devin behaga å vakna 9:30. Inte lätt å vara förkyld, stackarn. Så nu e huset städat, har hunnit tvättat några maskiner, handlat, tömt resterande med hö från transporten så nu kan jag last träna igen 😊
 
 
/Anna