Longering med Oliver

Kommentera
Igår han jag longera Oliver innan de börja åska igen, men de blev bara lite muller å sedan försvann de som tur va. Han såg väldigt fin ut tycker jag, ville inte lyssna när jag tyckte att han skulle sakta av men men... Tanken va ju att jag skulle göra en uppdatering igår kväll efter jag hade redigerat videon som jag filma men de tog sån tid å ladda upp filmen så jag orka inte hålla mig vaken tills den var klar :P Så videon kommer nu istället :)
 
Kanon väder ute idag igen, varmt å skönt. Har inte bestämt mig ännu vad jag ska göra när jag ska rida idag å när jag ska rida. Enligt SMHI ska de komma in lätta regnskurar på eftermiddagen så de känns ju inte så jätte kul men samtidigt så vill jag inte rida nu heller när de e så varmt.
E sugen på att antingen köra lite cavaletti eller backträna idag... hmmm.... Ja jag får se vad de blir senare :P
 
Nu blir de till å gå å göra sig ordning å åka iväg till ridhuset med Olivia å Devin, sedan får man se vad som händer.
 
Höres senare.
 
Tjingeling!
 
 
 
/Anna