Skärpning nu Anna!

En kommentar
Nu får jag ta mig i kragen å skärpa till mig. Har slarvat rejält med Olivers last träning på sista tiden. Gick bra i någon vecka att hålla onsdagar å helger men nu har det barkat iväg igen å på så vis kommer vi ju aldrig iväg till något ridhus 🙈 
I helgen ska jag sätta mig ner å göra upp ett schema som jag banne mig ska följa! 👍
Får sätta upp de någonstans i stallet så jag blir påmind. 
 
Märks stora skillnad på Oliver oxå när de har gått fort lång tid mellan träningarna, det e som att nästan börja om på ruta 1 varje gång, man e duktig ett tag å tränar så man kan stänga bommen åsså glöms träningen bort å sen blir det de tvärnit när man ska träna igen å han vägrar gå in hela vägen i transporten. . Suck.. . 
 
Nä, nu får jag skärpa mig! 
 
Nu e de dags å fortsätta jobba, vilopausen e slut... 
Kommer garanterat sova gott  ikväll iaf efter 12 Tim arbetspass i denna värme. 
 
Ha de gott inatt fin vädret. 
 
/Anna 
 
 
1 emma:

skriven

vilken fin häst!

Svar: Tack 😊 han e super härlig 😊
Anna