Vill inte!

Kommentera
Märks att hästarna tycker de e skönt ute nu. Va precis ute å skulle ta in hästarna men Oliver ville inte bli fångad å gå in 🙈 Bägge kom springandes i full galopp när jag ropa men när de väl kom fram till mig så va de bara Rimanda som ville in.. Hon gick raka vägen upp till stallet å in men Oliver skulle inte bli fångad minsann, så tänkte att om de e lika skönt i morgon så får dom nog sova sin första natt ute.. . Kommer ta på Rimanda gräs reduceraren isf så jag inte riskerar fång.
 
Har inte varit några problem med Rimandas fång nu iaf, men de e nog tack vare att dom fortfarande går i sin "vinter" hage så dom har hunnit ätit ner gräset där i, dom får gå i sommar hagen ca 2 Tim på eftermiddagen så jag har lite koll på henne. Men ska de vara där längre så blir de gräs reducerare på!
 
Tycker ni de låter som en bra idé eller ska jag inte låta henne gå alls i "sommarhagen" ? 
 
Oliver fick vila idag, va ännu varmare idag än igår så jag valde att han fick vila.
Jag hoppas de e lite bättre i morgon, annars får de 😉 träning för honom ändå 😉
 
/Anna