Kändes konstigt

Kommentera
Ikväll har båda hästarna fått kommit ut en sväng. Först körde jag Rimanda en sväng, blev bara 4 km men ändå blev hon jätte svettig 🙈 brukar ta denna sväng med henne men hon har aldrig blivit så här svettig. Travade inte så mycket mer än vad vi brukar tycker jag men tydligen måste vi ha gjort de...
 
Sedan tog jag samma tur med Oliver oxå,, hade planerat kondition för honom men de blev en skritt tur istället  När jag hade skrittat halva streckan å skulle börja trava så kändes han riktigt skum i höger bak, vet inte om han har sträckt sig eller har träningsvärk eller nä för han haltar inget men skum känns han. Svårt å förklara med ord hur han kändes men jag besluta iaf att bara skritta istället å då kändes han som vanligt 🤔 
När vi kom hem igen så smörjde jag in alla benen,, rumpan å bogen med liniment... Ska få vila i morgon så testar jag rida på torsdag igen så får jag se då hur han känns. 
Förhoppningsvis e de bara träningsvärk.. 
 
 
Oliver var inte taggad för träning idag 🙈
 
/Anna