Måndag

Kommentera
Ja då va de en ny vecka då. 
Mia har varit här idag å ridit Oliver. Hade gått bra, dom skritta mest å ställde mycket men galoppera å trava oxå. Han hade tagit galoppen direkt så jag tror Oliver bara jäklas just nu med mig när jag rider, för han vägrar ta galopp när vi tränar 🙈
 
I morgon tänkte jag ta å rida, e över en vecka sen jag red nu så e riktigt sugen på att ta en sväng. Får se om Rimanda får hänga med som hand häst eller om jag tar en kör tur med henne efteråt. 
 
Ligger just nu i sängen på spikmattan å kikar på Sofias änglar...
Har riktigt ont mellan skulderbladen, men förhoppningsvis blir de bättre snart. 
 
Blir ett kort inlägg detta, vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. Ville bara kika in å berätta om när Mia va hit å red, hur det gick vill säga. 
 
Nu ska jag fortsätta kika på tv. Kikar in i morgon igen å berättar hur Oliver kändes med mig i morgon kväll. 
 
 
/Anna