Oj oj

Kommentera
Oj va dagarna springer iväg! Märkte nu att de e hela 5 dagar sen jag skrev inlägg! 🙈 Ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Har varit mycket på jobbet å i helgen har vi först haft besök av min storebror,, hans två döttrar å hans flickvän. Mattias hjälpte dom att byta bromsar på deras bil. Så i stort sett hela lördagen försvann när dom var här och igår drog vi upp å gratta min mamma i efterskott. Hon var inte hemma när hon fyllde år i början av november så vi fick ta denna helg som passa mina andra syskon oxå.
Va en riktigt rolig eftermiddag !
 
Just nu sitter jag å dricker lite kaffe, känner mig super seg. Har inte sovit mycket i natt. Är hemma med sonen som är sjuk, har ringt hälsocentralen nu å fixat medicin så jag hoppas han blir bra snart. 
 
Tänkte passa på att fixa hästarnas vattenkar när jag ändå e hemma idag. De sägs att de ska bli kallare under denna vecka så tänkte försöka limma fast en värmeslang på deras balja så inte vattnet fryser lika lätt. 
 
Idag kommer Mia hit å rider Oliver i vanlig ordning. Får se om jag tar en tur med Rimanda senare när Mattias kommit hem ifrån jobbet, annars får de bli i morgon när jag redan har planerat ridning och körning för deras del. 
 
Har ni planerat schema för er/era hästar eller rider ni när ni känner för det bara? 
 
Jag tycker om å ha ett schema å följa så jag ser att de blir variation i hästarnas träning. 😊
 
 
/Anna