Torsdag

Kommentera
Idag har de varit en lång arbetsdag. Började jobba kl6 med att stå å steka pannkaka, sedan fortsatte arbetsdagen ända från till kl 19:30 innan de va dags å åka hem. Våran leverantör hade julbord hos oss ikväll så de blev lång pass idag.
 
Fick hjälp av Mia med lunch fodring å Mattias var snäll å gav dom på eftermiddagen när han kom hem. 
Gick å gav dom kvälls hö så fort jag kom hem, jag såg vad jag har å göra i morgon efter jobbet. Oliver hade rullat sig å tagit båda sidorna så de finns inte många rena fläckar på honom om jag säger så 🙈 Men en skitig häst e en lycklig häst sägs de 😉
 
Om jag orkar efter denna jobbiga arbetsvecka så tänkte jag ta en sväng med bägge , tänkte isf att Rimanda får hänga med som hand häst.. Men får se hur jag känner mig i morgon eftermiddag. Just nu e jag helt slut å ska strax sova så jag förhoppningsvis orkar upp i morgon.
 
 /Anna