Äntligen klart

Kommentera
Idag har vi gjort klart de sista med staketet på ridbanan 👏 Mattias byggde även en grej så jag kan sladda banan med fyrhjulingen så de gjorde jag oxå, så nu ser de riktigt bra ut där borta. Är super nöjd 😊 
Är glad att jag har en händig sambo ❤️
 
Har även satt upp en extra tråd runt hagen så vårat lilla busfrö Rimanda inte kan rymma nå mer. Igår rymde hon 3 ggr medans jag var på jobbet 🙈 Men idag fick jag se med egna ögon hur å vart hon kommer ut så då åkte tråden fram så nu håller hon sig inne i hagen 👍 
 
Han tyvärr inte med någon ridning å körning idag eftersom vi bestämde att fixa klart ridbanan men i morgon får iaf Oliver röra sig lite när Mia kommer hit å rider en sväng, får se om Rimanda får hänga med oxå som hand häst, annars får jag ta en tur med henne på eftermiddagen. 
 
I morgon blir de till å vara hemma med en sjuk Devin igen, denna gången e de feber som ställer till de. Han har varit skåll het i natt så man hade kunnat koka Ägg på honom stackarn. 
 
Skulle ha klippt Oliver i helgen tänkte jag men tiden har inte funnits till de så har planerat å göra de i morgon istället så får vi se om de hinns med. Kan nog va därför han känns lite slö å omotiverad just nu, e ju varmt ute plus att de flesta hästar har ju satt vinter päls redan så de e inte så konstigt om han känns seg. Men jag håller tummarna att de e därför han känns seg å att de försvinner så han blir sig själv igen efter en rakning. 
 
 
/Anna