Det har snöat

Kommentera
I morse när jag klev upp så snöa de för fullt, så länge de inte e super kallt ute så tycker jag de e mysigt med snö ❄ 😊 
Gick ut å gav hästarna frukost å sedan gick jag in alla åt lite själv oxå innan de va dags å ta en sväng med Rimanda. Är så himla roligt å köra henne just nu, känns som hon har blivit en helt annan häst. Hon är mycket piggare å gladare., förr har man fått suttit å smackat å smackat när hon ska trava å jätte jobbig att försöka hålla igång men nu e de nästan tvärtom att man får hålla i henne jättemycket för att hon inte ska trava hela tiden, super kul!
 
Efter Rimandas runda var klar så last träna jag Oliver. Trodde inte han skulle gå raka vägen in i transporten när de e så länge sen vi last träna, kunde inte stänga bommen men är super super nöjd med honom ändå. Så otroligt duktig!
 
Släppte sedan ut hästarna i hagen å gav dom lunch hö, gick in å gjorde mig ordning sedan åkte jag, Mattias och Devin till hudik å kika lite. 
Passade på att köpa mer linsvätska, hittade ett par varma vinter stövlar åt Devin och köpte mer reflexer till Rimanda. 
Så när vi äntligen var hemma så va de dags å ta in hästarna å fixa kvällsmat åt dom. Lät dom sova inne även denna natt, tänkte klippa Oliver i morgon efter frukost å då e de viktigt att han e torr, va blöt när jag tog in dom eftersom de har tok snöat här hela dagen å fortsätter än 🙈 Tänkte även ta en tur med Oliver i morgon eftersom de inte hans med idag och även Rimanda tänkte jag försöka hinna med oxå så får hon vila på måndag medans Oliver får sig en tur med Mia 😊
 
Nu har vi haft lite film mysig med gotta jag, Devin öh Mattias så nu ska vi gå å sova. Jag vet att kl e bra strax efter kl21 men vi e dunder trött 😂🙈
 
Hoppas ni har och haft en trevlig lördag 
 
 
 
/Anna