Dressyr och kõrtur

Kommentera
Ikväll har båda hästarna fått motion. Direkt när jag kom hem ifrån jobbet så slängde jag i mig lite Kvarg med banan i ståendes så jag inte skulle känna hur trött jag e 😂 Upp å bytte om till ridkläder, gick ut å hämta in hästarna å gav dom lite kraftfoder. Oliver var först ut, år super nöjd med honom idag. Började med att skritta ut ca 20 min innan jag gick till ridbanan å träna bakdelsvändning och skänkelvikning. Han är väldigt stel i sin vänstra sida så där har vi lite å jobba på men han va super duktig förövrigt. Rimanda tog jag en kõrtur med, ca 3 km blev det. Ville inte köra jätte långt eftersom hon vilat länge, men de blev lite trav för henne, men mest skritt. Håll tummarna att hon får vara frisk nu så jag kan sätta igång henne riktigt 👍 Nu ska jag gå å borsta tänderna å lägga mig å sova. Börjar kl6 i morgon 😴
/Anna